ARHIVĂ ANGAJĂRI
28 octombrie 2022
Biroul de arhitectura TARA PLAN Arad, Angajam architect/student la arhitectura/tehnician desenator care sa cunoasca Archicad, Lumion.
Angajare cu norma intreaga sau part-time.
CV sau scrisoare de intentie pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
--
DANIELA URSACHI
TEL.0749.111.572
29 unie 2022
arh. Anca Botezan
07222543192
09 februarie 2022
Echipa EX STUDIO SRL isi cauta colegi noi pentru o colaborare pe perioada nedeterminata, preferabil cu experienta semnificativa in ArchiCAD.
Daca ai o atitudine pozitiva, orientata spre rezultate, capacitatea de a-ti motiva deciziile luate, daca iti plac detaliile si poti lucra in echipa, daca vrei sa inveti lucruri noi si iti poti sustine parerile, daca nu ti-e frica de tehnologie, daca stapanesti bine ArchiCAD-ul, atunci contacteaza-ne!
Printre altele, vom face impreuna:
- intocmire studii si gasirea solutiilor optime in proiecte de arhitectura si amenajari interioare pentru diverse spatii comerciale
- vizualizari moderne a solutiilor proiectate
- te dezvolti odata cu echipa cautand permanent imbunatatirea rezultatelor obtinute
Despre noi:
Din 2003 societatea EX STUDIO SRL are ca principal domeniu de activitate proiectarea de arhitectura, incercand permanent noi performante calitative. Proiectele noastre actuale se adreseaza zonei conceptuale de retail dar acopera si zona rezidentiala sau industriala. Recent ne-am extins domeniul de activitate si serviciile oferite, specializandu-ne in scanari laser 3D de mare precizie, un domeniu de mare ajutor arhitectilor si nu numai.
Iti asteptam CV-ul la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
arh. Claudiu Iancic
0722264862
17 iunie 2021
Înființat în 2008, Daedalus Proiect a avut birouri în București și Sibiu cu pondere semnificativă pe Sibiu din 2014.
Portofoliul firmei cuprinde proiecte de arhitectură și urbanism diverse, atât pentru mediul privat cât și lucrări publice. Majoritatea proiectelor sunt dezvoltate de la stadiul de Plan Urbanistic Zonal până la faza de Proiect Tehnic și Detalii de Execuție, trecând prin toate etapele de proiectare și urmărire a execuției.
În anul 2020 firma noastră, în cadrul unei asocieri, a câștigat concursul pentru realizarea PUG-ului Municipiului Sibiu. Proiectul se va desfășura intre anii 2021 și 2024.
Căutăm atât colegi arhitecți cât și urbaniști, stagiari sau cu experiență, care să se alăture echipei în elaborarea proiectelor și a diligentelor asociate acestora.
Cerințele principale avute în vedere:
- Absolvent al unei facultăți / colegiu de arhitectură sau urbanism
- Cunoștințe bune de AutoCAD și MS Office și a unui program de prezentare
- Cunoașterea AutoCAD Revit este considerata un avantaj pentru candidații arhitecți
- Cunoașterea AutoCAD MAP 3D sau TopoLT este considerata un avantaj pentru candidații urbaniști
- Abilități de a lucra în echipa și a fi parte a unui proiect complex
- Abilități de a lucra autonom și responsabil
- Disponibilitate de a învăța programe de lucru noi (Revit pentru arhitectură)
Responsabilități și criterii de apreciere în cadrul firmei:
Pentru poziția de Arhitect:
- Va întocmi proiectele de arhitectură pentru toate stadiile, începând de la tema de proiectare și până la urmărirea de șantier și finalizarea execuției
- Va coordona proiectul cu toate specialitățile (rezistenta, instalații, securitate la incendiu, etc.)
- Va fi la curent cu legile și normativele în domeniu și va aplica prevederile acestora în cadrul proiectelor
- Execuția calitativa a sarcinilor și respectarea termenelor de predare
Pentru poziția de Urbanist:
- Va întocmi proiecte de PUG, PUZ sau PUD
- Va lua parte la întocmirea proiectului PUG Sibiu, în funcție de experiență
- Va contribui la susținerea proiectelor în cadrul comisiilor de specialitate
- Va coordona proiectul cu toate specialitățile (mediu, topo, rețele, etc)
- Va fi la curent cu legile și normativele în domeniu și va aplica prevederile acestora în cadrul proiectelor
Dacă ești interesat, trimite-ne CV-ul și portofoliul la adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
20 mai 2021
Singleart Design & Architecture, înfiinţată în 2006 de Arh. Stefan Vlad, este o companie cu renume pe piaţa naţională şi internatională, cu un portofoliu vast în lucrări de arhitectură rezidentiale, comerciale, lucrări de patrimoniu, monumente istorice şi design interior. Înca de la înfiinţare, Singleart Design & Architecture are reputaţia livrării unor proiecte unice şi de succes, remarcându-se prin angajamentul către crearea unor volume şi spaţii de exceptie, urmându-şi etosul de design sustenabil şi interesul perpetuu de a depăşi limitele prin materiale de înaltă calitate şi solutii tehnice de excepţie.
Descrierea postului și responsabilităţi cheie
Căutăm un arhitect talentat care să facă parte din echipa noastră tânară si dinamica de la biroul din Braşov. Noul arhitect va prelua atât proiecte existente cât si proiecte noi, fiind expus la toate stadiile de lucru, de la concept până la finalizare. Proiectele vor varia şi se va lucra atât pe proiecte comerciale, industriale cât şi rezidențiale, birouri, apartamente, restaurante, SPA. Printre responsabilitătile noului arhitect se numără:
- Întocmește documentații de proiectare care țin de specificul fiecărui beneficiar [ tema de proiectare clara, supervizat la început de un șef de proiect];
- Întocmește layout, proiect DTAC, PT+DE si AS BUILD [ avem exemple numeroase si este supervizat la început de un șef de proiect]
- Coordonează si tine legătura strânsă cu subpoiectantii pe diferitele specialități [ se va lucra in același birou cu proiectanții de instalații deci coordonare ușoară];
- Coordonează Scenariile de Securitate la incendiu împreună cu verificatorul la foc atribuit fiecărui proiect inparte
- Coordonează si tine legătura strânsă cu constructorii pe diferitele locații;
- Participa, in cazul in care este solicitat, la verificarea pe șantier a cotelor si detaliilor de execuție. Proiectele sunt in toata tara dar deplasările sunt rare. In general posibil o data la 6-7 săptămâni sau poate deloc;
Candidatul ideal
- Absolvent Facultate sau Colegiu de Arhitectură ;
- Experiență în domeniu minim 3 ani;
- Stampila de arhitect nu este necesara;
- Cunoașterea programelor informatice specifice domeniului [ obligatoriu AUTOCAD, OFFICE si SKETCHUP/ eventual Photoshop, 3d Max ]; SE VA DA TESTARE PE AUTOCAD SI SKETCHUP INAINTE DE INTERVIU; cunostinte de Revit constituie un avantaj;
- Capacitate de a urmări si controla eficient mai multe probleme simultan;
- Capacitate de coordonare cu diverşi furnizori de materiale şi soluţii tehnice pentru realizarea detaliilor specifice proiectelor de arhitectură si design interior;
- Capacitate de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
- Foarte buna capacitate de planificare şi organizare;
- Foarte bune abilitați de comunicare şi lucru în echipă;
- Rigurozitate şi atenție la detalii;
- Inițiativă în acțiuni;
- Orientare către rezultate;
- Simțul datoriei şi al responsabilității;
- Perseverenta, flexibilitate, consecventa;
- Carnet CAT. B cu sau fără mașină proprie este binevenit dar nu este obligatoriu
Aplicați pentru interviu!
Dorim pe cineva care sa rămână mult timp in firma si sa crească odată cu firma. Nu suntem interesați de un candidat care dorește doar un job temporar sau de scurta durata. În timp poate avansa ca șef echipă proiectare şi se pot atribui şi alte tipuri de proiecte.
Dacă vă consideraţi potrivit criteriilor prezentate, aşteptăm o copie digitală dupa CV şi Portofoliu la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Salariu oferit este discutat la interviu in funcţie de experienţă/ Salariu fix + bonus la unele proiecte in funcţie de rezultate şi timpul acordat.
Postul poate fi ocupat imediat sau se poate negocia o data de începere la interviu
19 aprilie 2021
Primăria Sibiu organizează concurs pentru ocuparea a 10 posturi în cadrul Serviciului Urbanism și a Serviciului Autorizare în Construcții, astfel:
La Serviciul Urbanism:
• 4 posturi de consilier asistent
• 1 post de consilier principal
• 1 post de consilier superior
• 1 post de consilier debutant
La Serviciul Autorizări, construcții, urmărire și planificare oraș istoric, monumente:
• 1 post de consilier asistent
• 1 post de consilier debutant
• 1 post de referent de specialitate
Pentru posturile de consilier sunt necesare studii de lungă durată în specializările arhitectură, urbanism sau construcții, iar pentru cel de referent de specialitate studii de scurtă durată în aceleași specialități.
Detaliile despre fiecare post scos la concurs găsiți pe sibiu.ro, la secțiunea Angajări, anunțurile urmând să fie publicate pe rând, pe măsură ce începe perioada de înscrieri.
Informațiile privind primele patru posturi sunt disponibile aici: https://sibiu.ro/primaria/anunt_angajare/8962.